Followers

Wednesday, December 8, 2010

SEBAB KAU




sebab kau.....

kenapa la org wt aku cmnh..xde sape yg phm ape yg aku rase n ape yg aku alami selame nh..
no one! except Allah..mmg la tue sume da berlalu..tp bnde tue effect life aku skarang..tgk la skarang...aku jd xde kwn..sumenye sebab kau!! kau dah musnahkan hidup aku...aku jadi xde sahabat sebab mulut kau dulu yang buruk2 kn aku..hinanya kau buat aku nih...seolah-olah aku lah punca segala2nya...sampai kn satu batch tawu hal aku..sedangkan bnde yang kau crite xsame dengan perkara sebenar yg berlaku! selame nih aku tertanye2 nape la bdak kolej ramai yg xsuke aku..pandang serong kat aku..rupe2nye
sumenye sebab kau!!!
da puas da kau buruk2 kn aku?? da puas da kau fitnah aku?? cukupla...ramai kn kwn kau skarang?? sume nk kawan ngan kau..aku la yg jahat..aku la yg hina d mata org laen yg xmgenali hati budi aku yg sebenar..
perit untuk aku trime sume nh..perit!! xde siape pn yg memahami..ko lupe ke sebab kau la aku di pulau kn kawan2...sebab kau la aku sakit..dan sebab kau jugak la aku xyakin dengan diri aku sendiri...puas la hati kau??!! xcukup lagi kau seksa aku?? mungkin satu hari nanti aku akan maafkan kau tapi untuk melupakan ape yg kau da buat kat aku maybe xmungkin..saket kau tawu tak jiwa aku..aku xpenah sangka yang kau sekejam nih dan sedendam nh kat aku.. slame nh aku diam...aku langsung xbela diri aku sndri..sebab nk jage hati kau..tp nh yg aku dpt...sebab mulut kau org da pk negative sal aku..sebab kau jugak org takot nk kawan ngn aku...lg2 yg gurls...xcukup g kew?!! Ya Allah..tabahkn la hati hambamu ini Ya Allah..xpela... mungkin skarang aku da xde sahabat yg sejati...tp akan datang aku akan pastikn aku xkn jmpe manusia macam kau..law jmpe pon aku akan pastikan die xkn hancurkn hidup aku mcmmane kau hancurkn hidup aku...kau aibkan aku sedangkan aku xpenah bukak aib kau walaupun aku tawu segala aktiviti kau selama nh... kecewa nya aku rase...frust!!! kenapa la aku sedar bnde nh lpas aku da abes blaja..nape laa...tuhan tu maha adil...kau akan dapat balasan yg setimpal dgn ape yg kau buat kat org laen..kau ingat tue...terima kasih la kawan....thnx a lot...chow~





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...